۹ گام برای ساخت یک استراتژی بازاریابی دیجیتال بزرگ برای کسب وکار ها

این اولین باری نیست که کسی به شما پیشنهاد کرده است که یک استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال را در کسب وکار خود ادغام کنید. قدم گذاشتن به بازاریابی دیجیتال بسیار خوب است ، اما چرا فرد برای این کار نیاز به یک استراتژی دارد؟ با گیتی سپند همراه باشید

زیرا یک استراتژی به شما کمک می کند “جهت را به طرف مقصد مورد نظر تنظیم کنید.”

چه سالهاست که فعالیت خود را در کسب وکار شروع کرده اید و یا در کسب وکار تازه قدم گذاشته اید. هیچ وقت دیر نیست که طرحی را ایجاد کنید که تأثیر واقعی بر خط اصلی شما بگذارد. هر ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال اساساً این خط لوله را برای بهترین فرصت ممکن برای موفقیت در کسب وکاردنبال می کند.

هدف نهایی را ببینید

اهداف و هدف: باشه! ابروهای خود را بلند نکنید. این پیشنهاد یا توصیه ممکن است قطعی به نظر برسد که نیازی به ذکر خاصی ندارد. با این حال ، بسیاری از بازاریاب ها را دیدیم که مشتاق هستند بدون برنامه قبلی که برای یک نتیجه کارآمد لازم است ، وارد آجیل و پیچ و مهره های ارسال و تبلیغات شوند. به عنوان یک صاحب مشاغل ، باید در مورد هدف خود کاملاً واضح باشید. آیا می خواهید حضور خود را در کشور همسایه مشخص کنید یا در صفحه نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشید؟ هدف نهایی را می توان با استانداردهای کسب وکار فعلی شما و اینکه چگونه می خواهید در درازمدت انجام شود ، تعیین کرد.

مشتریان را شناسایی کنید

مشتریان “خود” را شناسایی کنید: یکی از موارد حیاتی که باید در طول هر استراتژی بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرید این است که شما باید مشتری های خود را شناسایی کنید. ببینید ، اگر نمی دانید که به چه کسی بازاریابی می کنید ، بحث در مورد “استراتژی عالی” چیست؟ با استفاده از کانالهای دیجیتالی موجود ، می توانید به افراد دسترسی پیدا کنید ، اما سؤال این است که افراد کدام یک هستند؟ شناسایی مخاطبان مورد نظر ، اگر شما می توانید شخصیتی راسخ ایجاد کنید ، علم این کار علم موشکی نیست. وبا ابزار مناسب قابل دسترس است و شخصیت چیزی است که توضیحات مفصلی درباره مخاطبان شما ارائه می دهد. با جنسیت ، سن و مکان آنها شروع کنید. سپس عمیق تر حفاری کنید تا سرگرمی ها ، علائق ، شغل ، تمایلات عاطفی ، اهداف و … را شناسایی کنید. Google Analytics می تواند به شما در شناسایی چنین عواملی کمک کند و آنها را در واقع هدف گذاری کنید

مشاوران متخصص ما در گیتی سپند میتوانند در انتخاب هرچه بهتر استراتژی کسب وکار، شما را یاری دهند

عالی است که تا این جا آمده‌اید. حالا بیایید بررسی کنیم که چطور می‌توانید این استراتژی بازاریابی دیجیتال را زیر اجرا کنید:

 

 

انواع بازاریابی کسب وکار

بازاریابی موتور جستجو:

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)یک راه بازاریابی اینترنتی است که اساسا ترویج وب سایت کسب وکار شما است. همچنین قابلیت دید سایت در موتورهای جستجو را با پیشنهاد قیمت جستجو بهبود می‌بخشد. SEM، کسب و کارها را قادر می‌سازد تا ردیابی دقیق موفقیت و تحلیل عملیات عمق را نیز کسب کنند. شما می‌توانید درک کنید که چقدر ارزش دارید و به تصمیم‌گیری در زمینه تحصیل کمک می‌کند.

بازاریابی وب سایت‌های ارتباط جمعی:

بازاریابی وب سایت‌های ارتباط جمعی نوعی از بازاریابی اینترنتی است که شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی یا شبکه‌های اجتماعی است. فعالیت‌های اولیه درگیر در smm هر نوع رسانه مانند متن، تصویر، ویدیو، memes و به روز رسانی هایی هستند که تعامل کاربر را هدایت می‌کنند. smm اغلب در فیس بوک، اینستاگرام، تویترر، لینکدین و یوتیوب اجرا می‌شود.

بازاریابی ایمیلی:

ممکن است تعجب کنید که چرا ما بازاریابی ایمیلی را به عنوان یک کاشی جداگانه میدانیم در حالی که بازاریابی ایمیلی مرده‌است، اما این طور نیست. هنوز هم یکی از راه‌های موثر ،ارسال پیام کسب وکارها برای گروهی از افراد است که در واقع تعدادشان کم هم نیست. در حقیقت ۷۲ % از مردم هنوز ارتباط الکترونیکی را ترجیح می‌دهند.

بازاریابی محتوا:

بازاریابی محتوا شکلی از بازاریابی است که عمدتا بر ایجاد، انتشار و توزیع محتوا برای مخاطبان هدف از طریق رسانه آنلاین تمرکز دارد. این روش برای افزایش آگاهی از برند و اعتبار از طریق وبلاگ نویسی مداوم، انتشارات مطبوعاتی، وبلاگ نویس، وبینارها، کتاب های الکترونیکی، و غیره به اجرا در می‌آید.

بازاریابی موبایل:

همچنین نوعی از تکنیک بازاریابی آنلاین برای رسیدن به مخاطبان هدف در گوشی‌های هوشمند، تلفن‌های همراه، تبلت یا هر دستگاه هوشمند است که میتواند به کسب وکار شما کمک شایانی بکند چه شما تولید کننده یک محصول یا سرویس دهنده سرویس های اینترنتی هستید، بازاریابی موبایل یک دروازه تعاملی چند کاناله تبلیغاتی برای کسب وکار شماست و بسیارمفید است.حالا شما با استراتژی‌ها و واسطه‌ها برای رسیدن به آن‌ها آشنا هستید. اما اجرای این اعمال و استراحت روی مبل انجام نمی‌شود. شما باید عملکرد را اندازه‌ گیری کنید. ودست به کار شوید

نتیجه کجاست

ارزیابی نتایج: شما باید ایده‌ای از کسب وکار را به دست آورید و هر چیزی که استراتژی شما را تعریف می‌کند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که به بررسی، آزمایش و اجرای کنوانسیون‌های خود ادامه دهید جهت ارائه مشاوره تخصصی در مورد استراتژی کسب وکار از بخش موجود در سایت گیتی سپند اقدام بفرماید.

 

 

 

, , , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست