در چند سال اخیر بازاریابی دیجیتال به یکی از ضروری ترین فعالیت های کسب و کار های تبدیل شده. همواره کسب و کار های تلاش می‌کنند تا بتوانند از طریق ابزار های دیجیتال و اینترنتی مشتریان خود را افزایش دهند. یکی از موفق ترین ابزار های دیجیتال برای بازاریابی دیجیتال و جذب مشتری شبکه های اجتماعی هستند. همچنین در میان شبکه های اجتماعی اینستاگرام موفق تر ظاهر شده.

در این قسمت از نشست های تخصصی دانش بنیان به موضوع مهم بازاریابی و فروش در اینستاگرام پرداخته ایم. این دوره در 25 آذر سال 1399 توسط مرکز توانمندسازی استان زنجان(شرکت گیتی سپند) برگزار شد. مدرس این وبینار آقای علی احمدی بودند که دارای مدرک موفقیت از دانشگاه میشیگان هستند. در وبینار بازاریابی و فروش در اینستاگرام به مباحثی مهم از جمله چگونگی جذب فالوور، افزایش نرخ تعامل، تبدیل دنبال کنندگان به مشتری و… صحبت شد. می‌توانید فیلم ضبط شده وبینار را در پایین مشاهده کنید.