رویداد ارائه ی نیازهای فناورانه در حوزه ی تجهیزات پزشکی، سلامت و داروسازی

رویداد حل نیازهای فناورانه صنایع در حوزه ی سلامت، تجهیزات پزشکی و دارو با هدف تجاری سازی فعالیت ها و یافته های پژوهشی در دانشگاه ها و حل نیازهای فناورانه صنایع در ۸ ام تیرماه سال جاری با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس به صورت مجازی در بستر اسکای روم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گیتی سپند در این رویداد بیش از ۵۰ نفر از شرکت های عضو پارک و اساتید فناور عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس که در حوزه ی تجهیزات پزشکی و داروسازی مشغول به فعالیت هستند حضور یافتند. همچنین از سوی دیگر شرکت های ایرانیان تجهیز سینا، رویان آتی تک فارمد، نانو تارا پوشش و مهندسان پایش وضعیت امیر کبیر (مپوا) به ارائه جدیدترین نیازهای فناورانه خود پرداختند.
برگزاری رویدادهای ارایه نیاز فناورانه(Reverse pitch) می‌تواند منجر به دستیابی به خروجی‌های متعدد در ازای صورت مسئله واحد شود و هدف اصلی آن ایجاد ارتباط بیشتر میان صنایع بزرگ و شرکت های دانش بنیان و دانشمندان فناور است.
این رویداد به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و مجموعه گیتی سپند و از سلسله رویدادهای جانبی سومین جشنواره ملی کارآفرین دانشگاهی(استارپوزال) برگزار شد.
هدف اصلی جشنواره استارپوزال، ایجاد فضای پویا در دانشگاه، تجاری سازی فعالیت ها و پژوهش های دانشگاهی و تلاش برای کاربردی کردن پایان نامه ها و ارائه راهکارهای بدیع برای حل مشکلات صنعت است که دو دوره از آن با موفقیت به اجرا رسیده است.

رویداد ارائه نیازهای فناورانه در حوزه ی تجهیزات پزشکی، سلامت و داروسازی
رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنایع در حوزه ی اتوماسیون و ابزاردقیق
رویداد بین المللی EISA
keyboard_arrow_up