اخبار

آخرین روز از دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران: برگزاری رویداد‌های مختلف در این روز

در آخرین روز نمایشگاه آباد ایران، شاهد رویداد های مختلفی بودیم.

نخستین رونمایی این روز توسط جناب آقای نیکبخت، وزیر محترم جهاد کشاورزی، آقای توسلی، رییس مرکز راهبری ستادهای توسعه اقتصاد دانش بنیان و آقای شکری، دستیار مردمی سازی معاونت علمی و دبیر برنامه علمی آباد ایران انجام شد. آنها از پهپاد کشاورزی و سمپاش سیرنگ رونمایی کردند که گامی مهم در جهت توسعه کشاورزی هوشمند و بهره وری بیشتر در این عرصه حیاتی به شمار می رود.

در ادامه، 12 تفاهم نامه میان گروه جهادی پویندگان راه سلامت و شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت به امضا رسید که نویدبخش همکاری های ارزشمند در زمینه سلامت و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی است.

سپس سردار حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران از پنلی رونمایی کرد که نقش مهمی در ریشه کنی محرومیت و توسعه مناطق کمتر برخوردار خواهد داشت.

در پایان، 6 تفاهم نامه بین شرکت ها با موسسه توسعه آموزشی پژوهشی سینا با حضور نماینده گیتی سپند خرم به امضا رسید که زمینه را برای همکاری های آموزشی و پژوهشی گسترده فراهم می کند.

آخرین روز نمایشگاه آباد ایران، سرشار از دستاوردهای ارزشمند در زمینه های مختلف بود و نوید آینده ای روشن را برای کشور عزیزمان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
پاسخگوی سوالات شما هستیم!